دن‌کیشوت‌های حزبی!

هومن جعفری- در شرایطی که دنیا در معرض بحران قرار دارد‌، اتحادیه اروپا و آمریکا برای نخستین بار از زمان جنگ جهانی دوم بیشترین میزان شکاف را از خود به نمایش گذاشته‌اند‌، نیروهای معتدل در ایران تحت فشار افکار عمومی قرار دارند‌، اوضاع در عربستان و کشورهای خاورمیانه بحرانی است‌، ترامپ برجام را رها کرده و به زودی یک جنگ اقتصادی بزرگ بین ایران و آمریکا و همچنین بین اتحادیه اروپا با ایران یا آمریکا رخ خواهد داد‌، اتفاق جدیدی در سپهر سیاسی ایران افتاده که می‌تواند نور امیدی باشد!
این اتفاق چیزی نیست جز ظهور یک قدرت سیاسی در ایران به نام موتلفه که با 500 هزار رای در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره قبل توسط میرسلیم‌، قدرت‌نمایی کرد‌. آنها قرار است در کنگره خود در مهرماه تصمیم بگیرند که در انتخابات بعدی خارج از سیستم اصولگرایی به عنوان یک حزب مستقل وارد انتخابات ریاست‌جمهوری شوند و دیگر با کسی اثتلاف نکنند‌. کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند موتلفه اگر زیر بار منشور جمنا نرود، می‌تواند در انتخابات بعدی با 600 هزار رای‌، قدرت خود را به رخ دیگر رقیبان و حتی کشورهای منطقه بکشد‌.
از همین الان به ضرغامی و قالیباف و دیگر نامزدهای جناح راست عرض کنیم که فکر ریاست‌جمهوری را از سر بیرون کنید که دن کیشوت‌های موتلفه با 600 هزار رای کوبنده چهارنعل به سمت ریاست‌جمهوری می‌تازند! بگیر منو!
سایر اخبار این روزنامه
نیروهای خارجی باید از سوریه خارج شوند پیگیری وضعیت خانه و باغ دکتر مصدق به مناسبت سالروز تولدش؛ آزادی فلسطین سنت الهی است آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند دلار زدایی از اقتصاد ایران ترس پیونگ‌یانگ از تکرار سناریوی لیبی سناریوهای آینده بورس ثبت رکورد جدید گران‌ترین خانه‌های تهران در زمستان 96 به روایت مرکز آمار؛ رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران: ملت غرغروی ایران! دن‌کیشوت‌های حزبی! راهکاری برای عبور تهران از بحران استراتژی توسعه صنعتی پس از سه سال هنوز در خواب است توافق اعضای اتحادیه اروپا؛ زمزمه‌های توتال برای خروج از پارس‌جنوبی؛ اختلالات به نوبت: بی‌اطلاعی از جزییات قرارداد توتال انتخابات عراق و برآیندهای داخلی و خارجی بازی مقتدا صدر با کارت ملی‌گرایی عربی توافق اعضای اتحادیه اروپا؛ بازی مقتدا صدر با کارت ملی‌گرایی عربی توافق اعضای اتحادیه اروپا؛ بازی مقتدا صدر با کارت ملی‌گرایی عربی توافق اعضای اتحادیه اروپا؛ بازی مقتدا صدر با کارت ملی‌گرایی عربی